torstai 11. heinäkuuta 2013

Tempoiltiin taas

Treenaaja ja koutsi  treenin jälkeen (kuva @ Sini)
Eilen oli taas keskiviikko ja tempotreenipäivä. Sini-koutsi oli kirjannut treenikalenteriin keskiviikolle 2 x Iiksenvaaran tempolenkura. Keli oli ihan toista kuin edellisellä viikolla ajetussa temmossa. Vettä satoi ihan oikeesti. Huono keli ei houkutellut paikalle kuin kaksi superinnokasta naista ja yhden miehen. Kaveri lähti omalle kierrokselleen ja minä koutsin kanssa omalle. Ensimmäinen kierros mentiin niin, että minä ajoin edellä ja pidin sitä vauhtia mitä jaksoin. Sini tuli perässä. Sinin pyörään oli asennettu hänen sponsorin videokamera, jolla kuvattiin videoo minun tämän hetkisestä pyöräilystä. Ensimmäisen lenkin loputtua jatkettiin heti toiselle lenkuralle, niin että pääsin jälleen Sinin peesiin. Siinä olikin kestämistä! Välillä piti huudella, että en jaksa, mutta Sini tsemppasi ja minä ainakin yritin.
Näillä lenkuroilla ei menty ollenkaan minun mukavuusalueella, vaan koko treeni oli yhtä epämukavuutta. Mutta tätä just halusin, kun avauduin eilen päivällä koutsille omaa luuseriutta Voimarinteen sprintin juoksuosuudella. Ihan oikein minulle!!!
Pyöräilyn jälkeen loppuverraksi kotiin ajelu ihan läpimärkänä. Kotona kuivaa vaatetta ylle, ruokaa ensimmäinen satsi naamariin ja lihashuoltoa kehiin. Tämän treenin jälkeen tuntui, että lantio ja jalka ei millään nouse, mutta kyllähän niiden oli vaan noustava! Lopuksi vielä hyvät venyttelyt, suihkuun ja toinen satsi ruokaa naamariin. Ja tuossa vaiheessa iltaa voi todeta taas, että olipa hyvä jotta tuli lähdettyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti