keskiviikko 21. elokuuta 2013

Loma, loma, loma



Ilmatieteenlaitos yllätti ja antoikin minun lomaviikolla oikein kunnon lomakelit. Olin odottanut ihan jotain muuta, kuin pelkkää auringon paistetta ja lämmintä :) Mukavaa kun on aikaa, eikä lomaa ole aikataulutettu, niin voi tehdä kaikkea kivaa ja itselle mieluista. Karvaisen kanssa on tullut tallusteltua ulkona ihan omiksi tarpeiksi, toivottavasti myös koiran. Lenkit ovat intensiteetiltään vain vähän vaisuja ja hitaita. Mutta kun ei ole kiire mihinkään, niin niitäkin jaksaa.


Eilen illalla läksin vielä palauttelemaan Crescentilläni ja porukkaa oli illalla vielä tosi paljon liikenteessä, kuka milläkin vehkeellä.


Eilen ja tänään tein treenit Penttilänrannan jätemäen ympäristössä. Koordinaatioita, tasapainolautaa, vetoja ja juoksijan lihashuoltoa alkuverran ja loppuverran väliin ja jälkeen on kuulunut treenien sisältöön. Olen nauttinut täpöllä tämän viikon treeneistä. Huomenna vielä koutsin kanssa askelfrekvenssitsekkausta / videointia ja päälle portaat. Mukavaa, kun juoksutreenauskin on näin monipuolista.



Löysin alennuskorista langat yhteen Novitan ohjelehdestä löytämääni ohjeeseen. Topin / liivin etukappale valmistui ennätysajassa. En taaskaan muistanut, että liika yhteen menoon tapahtuva neulominen kipeyttää minun niskan. Niinpä nyt pidetään taukoa ennen kuin aloitetaan takakappaleen neulominen ja yritetään pitää neulominen jatkossa ajallisesti aisoissa.
Välillä tosin on voinut paneutua uuteen Lehtolaisen Maria Kallio-dekkariin. Niin koukuttavaa!

2 kommenttia:

  1. Mullakin on taas käsityökärpänen purassu :) Hassusti se aina ajottuu tällee syksyn tuloon kun alkaa puikot huutelemaan.

    VastaaPoista
  2. Joo minulla se on niin totaalista. Ensimmäinen neulomus valmistuu tänään ja sitten on jo monta jonossa. Minua se vie sitten niin mennessään ja niska kipeytyy. Täytyy pitää taas taukoa ennen kuin aloittaa seuraavaa. Kyllä se on tämä syksy, joka sen saa aikaan :)

    VastaaPoista