keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Arvontavoittoja tuplana

 


Monna treenaa-blogissa oli jo huit hait heinäkuussa CocoVi:n lahjoittamien tuotteiden arvonta. Onnetar suosi minua arvonnassa ja sain minttusuklaata ja kaakaojauhetta arvontapalkintoina. Minä haikailin vähän CocoVin kylmäpuristettua kookosöljyä, mutta onnetar päätti toisin. Minttusuklaa hävisi parempiin suihin kahden päiväkahvikupposen saattelemana. Kaakaojauhetta oli juniori maistellut maidon kanssa, mutta tuumaili ettei ole ihan hänen makuunsa. Minä testailin Jonnan blogista löytämääni ohjetta mukibrowniesta. Tosi helppo ja nopea tekoinen brownie meni taas masuun Juhlamokan saattelemana. Ei ihan hirveän kauhean hyvää, mutta ajaa asiansa kahvileipänä.

Maanantai-iltana facebookissa oli minun nimi  4runnersin arvontavoittolistalla. Eilen s-postiini tuli tieto, että olin voittanut 100 € lahjakortin 4Runnersin myymälään. Aika ihanaa, mukavaa, kivaa, siistii.....
Akuutti tarve minulla olisi maastojuoksukengille, mutta ne pitää käydä ostamassa heti kun seuraava palkka napsahtaa tilille. Mutta tuollaisen voittolahjakortin voisi käyttää vaikka Fivefingers-kenkien ostoon. Nyt taitaa napsahtaa vain Helsingin keikkaa, kun kenkiähän ei ilman sovitusta kannattaisi hankkia. Mutta en pane yhtään pahakseni, vaikka sinne asti joutuisin lähtemään lahjakortin tuhluureissulle :)

Hupaisaa tässä jutussa on myös se, että Monnan blogiarvonta tuli minulle new balance-kenkälaatikkoon pakattuna. Nimittäin Monnan mies Tuukka on töissä 4Runnersilla ja hän laittoi minulle s-postiviestiä arvontavoitosta :)

4 kommenttia:

  1. Haha, hianoo että oot voittanut ja vielä hyviä tuotteita. Mää haaveilen kanssa noista samoista kengistä, näkisin ne erittäin hyvänä koiranlenkittämiskenkänä tuolla mettässä ainakin.

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa arpaonnea :D Viisvarpaiset on ihan loistavat! Käytän niitä itsekin aika paljon juuri koiraa ulkoiluttaessa ja aika paljon muutenkin, mutta juoksua en ole vielä uskaltanut kokeilla.

    VastaaPoista
  3. Hih, ompas ollu onnea arvonnoissa-muistitko lotota viikonloppuna ;D Onnea hurjasti, nyt ei muuta kun törsyyreisulle heltsinkiin! :)

    VastaaPoista
  4. Onni on tosiaan hymyillyt viime aikoina, ainakin arpajaisvoittojen osalla :)
    Moni käyttää noita Fivefingersejä salilla ja koutsilla oli ne kesän ulkoilmatreeneissä ja moni treenaaja hommasi kanssa. Minä varmaan käyttäisin noita koiran ulkoilutuslenkeillä. En varmaan kyllä juosta uskaltaisi noilla! Pelkään jalkojen rasitusvammoja ja siksi juoksukengätkin on jo toiset samanmerkkiset peräkkäin. Toisaalta jaloille pitäisi varmaan antaa erilaista ärsykettä, eikä totuttaa aina samaan.

    VastaaPoista