keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Areenan treenit






Vanhaa joulujuoksukuvaa pukkaa, kärsikää :) Tekniikknongelmat jatkuvat nääs! Kuvassa kuitenkin Areena ja minun juoksutossut, joista ajattelin avautua tässä blogitekstissä. Kuvassa juostaan Hiluvitkun kanssa joulujuoksua. Hanna-Riitta fiilistelee uutta rakasta Nineriään viime blogitekstissään. Käykäähän lukemassa!
Ollaan tehty Areenalla koutsin ja Karon kanssa nyt jo kolme traineri-juoksutreeniä muutaman viikon sisällā ja launtaina jatketaan. Ensin tunti uintia ja sitten pyörä-juoksutreeniin  Areenalle. Juoksukengät ovat tuottaneet vain ison ongelman viime aikoina. Minulla on ollut jo kahdet Asicsen juoksukengät peräkkäin, mutta mondolla juostessa ne on liian vaimennetut. Nyt tiistaina Areenalla juostessa minulla oli muut lenkkarit ja juoksu olikin paljon helpompaa. Nilkan ojennuksen pystyi tekemään ihan eri tavalla mondolla kuin noilla täysin vaimennetuilla Asicsilla. Nyt on mietintämyssyssä uusien juoksukenkien hankinta. Mutta mitkä olisivat parhaat juuri minulle?
Muuten olen saanut tehtyä treenit ihan ohjelman mukaisesti. Nyt olen taas kaksi viikkoa lomalla, joka helpottaa suunnattomasti treenailua ja varsinkin treeneistä palautumista. Myös salilla käynnit ja aamu-uinnit helpottuvat aikataulullisesti. Samoin pystyy tekemään kaksi treenit päivässä ihan helpostikin. Myös keväiset ja aurinkoiset päivät helpottavat eloa ja oloa ja antavat valtavasti energiaa.
Tsekattiin tulevaa treeniaikataulua ja taas on niin paljon kaikkea mielenkiintoista ettei tahdo housuissaan pysyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti