lauantai 8. maaliskuuta 2014

Miinukset ja plussat

-
Imatran leirin jälkeen pidin maanantain lepoa ja tiistaina kävin uimassa / vesijuoksemassa. Tiistain ja keskiviikon välisenä yönä tuli kurkku kipeeksi ja seuraavanan päivänä nousi kuume. Makasin kolme vuorokautta kuumeessa tekemässä kuolemaa. En kuollut, kuume tippui alilämmöksi ja jätti jälkeensä aivan kauhean yskän. Olen yskinyt nyt yli viikon, eikä se ole vieläkään loppunut. Tänään minulta petti totaalisesti hermo ja menin Energylle tekemään treenin, joka olisi ollut seuraavana treenikalenterissa kun flunssa yllätti. Nyt on ainakin jotain tehnyt olo!
Minun tietsikka vetelee viimeisiään :( Kone sammuu omia aikojaan, eikä anna enää lisäillä kuvia, joten kuvaton postaus on tosi asia. Pitäis ostaa uusi kone, varmaankin!

+
Totaalilevon aikana olen lukenut, katsonut TV:tä ja neulonut. Monta rästissä ollutta lehteä on tullut selattua läpi. 
Olen laittanut kalenteriin viimeiset lomapäivät ja minulla on maalis-huhtikuun aikana yli kolme viikkoa lomaa. Sitten on aikaa treenata eikä työt häiritse treenien aikataulua.
Ilmoittauduin HCR:lle.
Ensi viikolla pääsen pällistelemään ampumahiihdon maailman Cup-kisoja ihan paikan päällä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti