maanantai 9. joulukuuta 2013

Huastettu


Laura heitti minulle tällaisen haasteen.

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tuleen myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun tulee myös keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa
5. Haasteessa pitää keneltä se on saatu ja kertoa se haastetuille.
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudestaan


Faktat:
1.Olen tosi skeptinen lisäravinteille. Syön magnesiumia vain, koska uidessa pohkeet kramppaa. Muutama viikko sitten rupesin syömään D-vitamiinia. Nyt pohdin mahtaako minun pienen pieni flunssa johtua noista D-vitamiineista?
2. Vuosi sitten järjesteltiin töissä uudelleen minun työtehtäviä. Sen jälkeen en ole kokenut työstressiä oikeastaan kertaakaan.
3. Minä työskentelen miesvaltaisella alalla. Usein kokouksissa ei ole muita naisia kuin minä. Onneksi omassa työyhteisössä minulla on yksi naiskollega.
4. Olen tällä hetkellä tosi tyytyväinen elämääni.
5. Minulla on isosisko, pikkuveli ja pikkusisko. Kaikilla meillä siskoksilla on lapset poikia.
6. Olen asunut tässä kodissa 3 vuotta 5 kuukautta. Minulla ei ole vieläkään taulut seinillä.
7. Minä voisin elää helposti ilman televisiota.
8. Tänä vuonna on elämääni tullut tosi monta uutta ystävää.
9. Tänään Annen nimipäivän kunniaksi vein töihin villasukat. Iltapäivän kahvitauolla arvoin sukat arpalipun jättäneiden kesken. Sain paljon positiivista palautetta asiasta.
10. Tykkään tällä hetkellä eniten pyöräilystä.
11. Toiseksi eniten taidan tykätä hiihdosta.


11 kysymystä:

  1. Onko blogin kirjoittaminen parantanut motivaatiotasi?
  2. Mitkä "terveysruuat/juomat" ovat sinulle tärkeimmät?
  3. Miten hoidat palauttavat viikot?
  4. Millainen on sitten se "normaali" viikko?
  5. Mihin matkustaisit, jos saisit valita vapaasti ilman mitään rajotteita?
  6. Mistä olet ylpeä?
  7. Mikä saa sinut suuttumaan?
  8. Kuinka paljon olet valmis maksamaan urheiluvälineistä esim pyörästä?
  9. Käytätkö kompressio kamoja? 
  10. Onko kisakalenteri jo täynnä ensivuodelle? :D
  11. Ja jouluextra! Onko joulu hot or not?
11 vastausta:

1. Minun blogi on alusta asti (syyskuu 2007) ollut minun päiväkirja. Blogi on elänyt vahvasti minun harrastusten mukana. Harrastukset on muuttaneet muotoaan ajan kuluessa. On ollut opiskelua, valokuvausta ja nykyisin tätä treenaamista. Haluan kirjata tänne "päiväkirjaan" tekemisiä, kokemisia, ajatuksia, joten blogin kirjoittaminen ei ole parantanut motivaatiota vaan blogi on elänyt minun näköistä elämää :)
2. Terveysruoka / -juoma on minulle sitä, mikä käy minun vatsalle, minun elämäntapoihin ja aikatauluihin. En ole niin nökö nuuka eineksistä tai valmisruuista, mutta niiden pitää olla minulle sopivia. Tykkään myös tosi paljon marjoista, pähkinöistä, hedelmistä. Syön energia-/proteiinipatukoita ja juon energiajuomia. Mietin mitä on terveysruoka ja -juoma?
3. Tällä hetkellä minun treenit etenevät blokkiharjoitteluna eli on useita kovia harjoituspäiviä ja sen jälkeen on lepojakso. Koutsi on tehnyt minulle treeniohjelman ja sen mukaan teen treenit. Lepojakson treenit tehdään samalla intensiteetillä kuin kovat treenit. Treenitunnit ovat huidelleet PK1-kaudella ihan mukavissa tuntimäärissä, mutta armoa antaa treenien intsensiteetti = PK :) Olen aika perfektionisti (=insinööri) treeniohjelman suorittaja. Se mitä lukee treeniohjelmassa, se toteutetaan! Lepopäivinä yritän kovin olla tekemättä mitään treeniä.
4. Katso ed. vastaus!
5. New Yorkiin,  Keniaan safarille
6. Olen tällä hetkellä ylpeä siitä, että elämä on kaikin puolin mallillaan; on mukava työ, olen saanut kasvatettua juniorin pärjäämään omillaan, olen elämäni kunnossa fyysisesti. Voin elää minun näköistä elämää.
7. Epäoikeudenmukaisuus
8. Niin paljon kuin on viisasta omat tuloni / säästöni huomioon ottaen.
9. Minulla on kompressiosukat, 2 kpl säärystimiä ja kompressiohousut.
10. Kisakalenteri on aika täynnä ensi vuodeksi.
11. Haluan joulusta vain ylimääräiset vapaat. Muut joulun jutut voisi minun puolesta unohtaa.


Haastan Hannen, Hannan (Kuntoiluun hurahtanut puolikuntoinen) ja Hanna-Riitan vastaamaan samoihin kysymyksiin kuin minäkin vastasin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti