torstai 28. maaliskuuta 2013

Hankinnat



Tiistain kaupunkireissulla sain vihdoin hommattua hiihtopuvun, jota olen haikaillut jo useamman kuukauden. Jo aikoja sitten tilaamani Craftin hiihtopuvun takki oli tosi ihmeellisen mallinen, joten laitoin sen paluupostissa takaisin. Samassa paketissa tuli hiihtoon välikerrasto (kuvassa paita), johon olen ollut älyttömän tyytyväinen. Erätukukusta löysin malliltaan käypäisen ja muutenkin mukavan värisen puvun. Puvussa ei tarvinnut ihmetellä kuin housujen henkseleitä ja taskujen pienuutta. Henkselit on käännetyssä järjestyksessä normaaliin ja ne on ihan tarkoituksella naisten puvussa näin!!!! Tosi loogista ja käytännöllistä :)



Tänään piti kiirehtiä ostamaan uusia salikenkiä. Nuori myyjäpoika esitteli kolme mallia, joiden hän kertoi käyvän kuntosalilla myös vapaiden painojen kanssa sekä ryhmäliikuntaan jäykkyytensä puolesta. Tarpeeksi leveä lesti minun jalkaan oli Puman mustissa kengissä. Jotenkin ovat vain kauhean tummat ja pimeät kengät, mutta silti tosi kivat jalassa.


Tähän mennessä olen mennyt bodycircuitit ja kuntosalipyöräilyt sata vuotta vanhoilla varrettomilla sisäpelikengillä tai sitten uusimmilla Asicsen varrellisilla sisäpelikengillä . Nämä uudet kengät tulivat myös oikeaan tarpeeseen ja pääsevät varmaan kovaan käyttöön.


Juoksukenkärintamalla olen juossut kaikki tämän talven juoksut nastallisilla Icebugeilla. Tällä viikolla juoksin ensimmäisen juoksun Asicsilla. Hankintalistalla ovat maastojuoksukengät ja uudet kesäjuoksukengät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti